3 επαγγέλματα που προδιαθέτουν για κιρσούς

3 επαγγέλματα που προδιαθέτουν για κιρσούς

Μοιραστείτε
αυτό το άρθρο!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Οι κιρσοί για πολλούς δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής αλλά προκαλούν πόνο ενώ ενδέχεται να οδηγήσουν σε πιο σοβαρά προβλήματα.

Η οικογενειακή προδιάθεση άλλα και συγκεκριμένα επαγγέλματα που περιλαμβάνουν μακράς διάρκειας ορθοστασία ή καθιστικό τρόπο εργασίας, αποτελούν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κινδύνου.

Εάν για παράδειγμα απασχολείστε σε κάποιο από τα ακόλουθα επαγγέλματα, καλό θα είναι να λάβετε τα μέτρα προστασίας σας.

Εργαζόμενοι στον κλάδο της υγείας

Ιατροί, νοσοκόμες και όλοι όσοι εργάζονται στον κλάδο της υγείας είναι πιο επιρρεπής να αναπτύξουν κιρσούς λόγω της πολύωρης ορθοστασίας τους.

Όταν στέκεστε για μεγάλα διαστήματα όρθιοι, οι φλέβες και οι βαλβίδες τους εμποδίζουν την κανονική ροή του αίματος.

Προκειμένου να προλάβετε την εμφάνιση κιρσών, εαν εργάζεστε στον συγκεκριμένο κλάδο, μπορείτε να φοράτε ελαστικές κάλτσες που εμποδίζουν το αίμα να λιμνάζει. Όποτε δε βρίσκεται την ευκαιρία καλό είναι να ξαπλώνετε και να σηκώνετε τα πόδια σας για τουλάχιστον 10 λεπτά.

Παροχείς υπηρεσιών

Σεβιτόροι, εργαζόμενοι σε εμπορικά καταστήματα και κομμωτές είστε αντίστοιχα επιρρεπής να αναπτύξετε κιρσούς μιας και τον περισσότερο χρόνο σας είστε όρθιοι.

Αντίστοιχα, όσοι εργάζονται σε χώρους γραφείων και άλλοι επαγγελματίες που κάθονται για μεγάλα χρονικά διαστήματα, διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο λόγω κακής κυκλοφορίας του αίματος.

Μια καλή λύση για σας που κάθεστε πολλές ώρες είναι η τοποθέτηση των ποδιών σας σε ένα μικρο σκαμνάκι κάτω από τη θέση εργασίας σας ώστε να ανασηκώνονται λίγο τα πόδια και να ομαλοποιείται η ροή του αίματος. Σε καμία περίπτωση μην κάθεστε για πολλές ώρες με τα πόδια σας σταυρωμένα.

Εργαζόμενοι στα αεροπλάνα

Πιλότοι, αεροσυνοδοί και όσοι ταξιδεύετε συχνά με αεροπλάνα, αντιμετωπίζετε μεγάλο κίνδυνο λόγω χαμηλής πίεσης του άερα στο χώρο του αεροπλάνου.

Εαν ταξιδεύετε συχνά, όταν κάθεστε προσπαθήστε να τεντώνετε ανά τακτά διαστήματα τα πόδια σας για να βοηθήσετε στην ομαλοποίηση της κυκλοφορίας του αίματος. Προτιμήστε ελαστικές κάλτσες και καταναλώνετε αρκετά υγρά χωρίς καφείνη ή αλκοόλ για να ενισχύσετε το αίμα σας.

Εγγραφείτε στην λίστα μας!

Ενημερωθείτε για θέματα υγείας καθώς και νέα μας.

Διαβάστε επίσης:

Scroll to Top
Αγγειοχειρουργός Αγγειολόγος Λαμπίδης Κωνσταντίνος

Σε ποιο email μπορούμε να σας στείλουμε συμβουλές;

Αγγειοχειρουργός Αγγειολόγος Λαμπίδης Κωνσταντίνος

Μπορούμε να σας στείλουμε το επόμενο άρθρο μας;

Θα σας στέλνουμε 1-2 emails τον μήνα με τις καλύτερες συμβουλές μας!

Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.